Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:20:22+02:00
Martwić -
czynna - martwię,
bierna - jestem martwiony,
zwrotna - martwię się

zachwycać-
zachwyca,
jestem zachwycany,
zachwycam się

zauważyć-
zauważa,
jest zauważany,
zauważam się

myć -
myję,
jest myty,
myję się

spostrzec-
spostrzegam,
jest spostrzegany,
spostrzegam się

wycierać - wyciera,
jest wycierany,
wycieram się

obejrzeć -
czynna brak,
jest obejrzany,
zwrotna brak
2009-10-19T19:22:41+02:00
Martwić-czynna: martwię np.mamę bierna-jestem zmartwiona zwrotna-martwię się zachwycać- czynna zachwycam bierna jestem zachwycona zwrotna zachwycam się zauważyć-czynna- zauważam, bierna- jestem zauwazona zwtotna zauważyć sie-np dałam sie zauwazyc jako...... myć-czynna myję zwrotna-myję się bierna-jestem myta spostrzec-czynna spostrzegam -bierna jestem spostrzegana np jako ....... zwtorna---spostrzegłam się,ze ktoś mnie oszukał wycierać-czynna -wycieram -bierna -jestem wycierana- zwrotna-wycieram się obejrzeć-czynna -oglądam bierna-jestem oglądana-zwrotna-oglądam się---pamietaj-zwrotna ma -się-pozdrawiam