1) wybierz z ramki i wpisz w miejsce kropek odpowiednie wyrazenia algebraiczne: x+0,4; 0,40; x+0,4x; x-0,4x; x+14x; 0,4x; 1,14x; 0,114x

40%liczby x =

liczba o 40% wieksza od x=

liczba o 40% mniejsza od x=

114% liczby x=

110% liczby d=

liczba o 20% mniejsza od c=

liczba o 15% wieksza od b=

liczbao 175% wieksza od a=

dam naj jak ktos mi zrobi wszystko prosze


2

Odpowiedzi

2010-03-02T13:55:16+01:00
40%liczby x = 0,4x

liczba o 40% wieksza od x= x+0,4x;

liczba o 40% mniejsza od x= x-0,4x;

114% liczby x= 1,14x;

110% liczby d=

liczba o 20% mniejsza od c= c-0,2c

liczba o 15% wieksza od b= b+0,15b

liczbao 175% wieksza od a= a+1,75a
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T13:55:52+01:00
40%liczby x = 0,4x
liczba o 40% wieksza od x= x+0,4x
liczba o 40% mniejsza od x= x-0,4x
114% liczby x= 1,14x
110% liczby d= 1.1d
liczba o 20% mniejsza od c= c - 0,2c
liczba o 15% wieksza od b= b + 0,15b
liczba o 175% wieksza od a= a + 1.75a
2 5 2