Wybrać wylalazce ulubionego który coś wynalazł a nie namalował itp. np. kto zrobił żarówke i odpowiedzieć na pytania :

1. Who is your favourite inventor?
2. What did he invent?
3. When was he born?
4. What did he do?
5. Was his invention important?
6. Whu? Whu not?

Proszę napisać pod takim wzorem:

imię i nazwisko wynalazcy

1. odp angielska i polska pod spodem
2. odp. angielska i polska pod spodem itp.

(1 i 2 u góry to numery pytań)


Z góry Dziękuje
Daje najj za poprawne i bez spamu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:03:22+01:00
Maria Skłodowska-Curie

1. My favourite inventor is Maria Skłodowska-Curie.
Moim ulubionym wynalazcą jest Maria Skłodowska-Curie.
2. She invented chemical elements : rad and polon.
Ona wynalazła pierwiastki chemiczne: rad i polon.
3.She was born in 1867.
Ona urodziła się w 1867 roku.
4. She was studing the medicine.
Ona studiowała medycynę.
5. Yes, it was.
Tak było.
6. Because her chemical elements helped doctors to overcomed a terrible disease like a cancer.
Ponieważ jej pierwiastki chemiczne pomogły zwalczyć straszną chorobę, taką jak rak.

liczę na naj :)
postaralam sie.
pozdrawiam ; *
1 5 1
2010-03-02T14:52:58+01:00
1.My favourite inventor is Benjamin Franklin.
Moj ulubiony wynalazca to Benjamin Franklin.
2.He invented a lot of useful things, for example the lightning rod.
Wynalazl wiele pozytecznych rzeczy, np. piorunochron.
3.He was born in 1706.
Urodzil sie w 1706 roku.
4. He discovered electricity and made many researches to check how does it work.
Odkryl elektrycznosc i przeprowadzil wiele badan, by sprawdzic jak ona dziala.
5. Of course it was.
Oczywiscie ze bylo.
6.This invention was very important, because it helped to protect people from thunder.
To odkrycie bylo bardzo wazne, bo pomoglo chronic ludzi przed piorunami.