Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:06:24+01:00
Chodz tu niegrzeczna dziewczynko
jestes duza wystarczajaco
wez to wez to
kochaj mnie kochaj mnie

licze na naj pozdrawiam :)
2010-03-02T14:08:11+01:00
Przychodzić tu niegrzeczna dziewczyno dziewczyno
jest tobą wystarczająco duży
Brać to brac to
Kochac mnie kochać mnie
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T14:10:28+01:00
Chodź tu prosta dziewczyno dziewczyno
ty jesteś na tyle duże
bierz to bierz to
kochaj mnie kochaj mnie