Zad.1
Prostokątny sad ma wymiary 30mx15m . rosną w nim drzewa posadzone w równych rzędach. Odległość między sąsiednimi drzewami w rzędzie, odległość między sąsiednimi rzędach oraz odległość skrajnych drzew od płotu wynosi 2,5m. Ile drzew rośnie w sadzie

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:16:29+01:00
Dlugość (30m-2*2,5):2,5=(30-5):2,5=25:2,5=10 szt
Szerokość(15-2*2,5):2,5=(15-5):2,5=10:2,5=4 szt
W długości rośnie 10szt
W szerokości rosną 4 szt
Czyli 10*4=40szt
2010-03-02T14:16:36+01:00
O=2*30+2*15=60+30=90 90:2,5=40