Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T22:40:16+01:00
Godność człowieka to jest jedna z niewielu rzeczy której nikt nam nie jest w stanie odebrać. W duchu wiary chrześcijańskiej godność jest uosobieniem nie tylko wartości człowieka ale również podstawą formowania sumienia. Dzięki godności wiemy co jest dobre a co złe co prawda nie każdy umie to odróżniać ale doskonale wiemy ile znaczy godność. I kiedy ktoś powie coś na nasz temat co niekoniecznie jest prawda to wtedy boli i odzywa sie nasza godność.
9 4 9
2010-03-02T22:44:24+01:00
Godność człowieka to wewnętrzne i wrodzone znamię człowieka, nie zależy od niczego, każdy człowiek posiada swoją, identyczną dla każdego, godność. Wszyscy ludzie są równi ze swoją godnością. Sumienie to podstawa godnośći człowieka.
5 3 5