Odpowiedzi

2010-03-02T14:23:28+01:00
Serdecznie zapraszam wszystkich nauczycieli oraz uczniów szkoły na wystawe MOJE MIEJSCE NA ZIEMI .wystawa odbedzie sie 20.03.10r.przy ul. Kazimierskiej 3 o godzinie 16.00 . serdecznie zaprasza tu wpisz swoje imie i nazwisko oki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:24:11+01:00
Serdecznie zapraszam wszytskich uczniów oraz szanowne grono pedagogiczne na wystawę pt. "Moje miejsce na ziemii", która odbędzie się dnia 3 marca 2010 roku o godzinie 16.00 w sali gimnastycznej.

Kondzio ;DD