Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:24:36+01:00
Dzisiejszemu światu niektórym ludziom brakuje uczciwości i miłości do bliźniego.Gdy człowiek umie być uczciwy i ma miłość do bliźniego, staje się dobrym przykładem dla innych .
29 3 29
2010-03-02T14:32:17+01:00
W pogoni za pieniędzmi, ludzie gubią swoje hierarchie wartości. Myślą, że mając dobra materialne będą szczęśliwi, lecz to nie prawda. Do pełni szczęścia potrzebni nam są inni ludzie, bliscy, dzięki którym odnajdziemy sens istnienia, sens życia. Ludzie są zbyt zawistni i zazdrości, by zwyczajnie móc cieszyć się ze szczęścia drugiej osoby. Nie potrafią docenić chęci bezinteresownej pomocy, we wszystkim doszukują się fałszywości, podstępu, zamykając się w ten sposób na innych. We współczesnym świecie brakuje miłości do bliźniego, którą zamieniamy na miłość do pieniędzy. Nie powinno tak być. Ktoś kto powiedział, że "pieniądze szczęścia nie dają" miał całkowitą rację. Bez bliskich bylibyśmy nikim. Aby świat był piękny, powinniśmy pomagać potrzebującym, wyzbyć się całej zazdrości, nienawiści, złości którą darzymy naszych bliźnich. Pomagając innym, nie stracimy nic, a możemy nawet zyskać.. zyskać zaufaną osobę i poczucie, że jesteśmy komuś potrzebni. Pieniądze tego nie dają..
55 4 55
2010-03-02T14:33:02+01:00
Moim zdaniem dzisiejszemu światu brakuje przede wszystkim ludzi o dobrych sercach. Ludzie powinni być bardziej dla sobie otwarci wspierać sie nawzajem oraz pokazywać innym jak ważna jest dobroć.
39 2 39