Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:28:03+01:00
V=a*b*c

a=1,2m =120cm
b=2m = 200cm
c=12,5mm = 1,25cm

V=120*200*1,25=30000cm³ = 30 dm³ = 0,03m³
54 4 54
2010-03-02T14:28:31+01:00
V=a*b*h

V=1,2m*2m*0,0125m
V=0,03m3
20 3 20
2010-03-02T14:31:19+01:00
Objętość (V)= wysokość * szerokość * grubość
1,2 m = 120 cm
2m = 200 cm
12,5 mm= 1,25 cm

V=120cm*200cm*1,25cm =30000cm³ = 30 dm³ = 0,03m³

Pozdrawiam :)
30 4 30