Odpowiedzi

2010-03-02T14:28:13+01:00
Tak.została nauczycielka
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:29:32+01:00
Moim zdaniem, Anna Shirley osiągnęła sukces. Dążyła do celu. Miała fantazję co pomogło jej w osiągnięciu sukcesu oraz dużo samozaparcia. Chociaż Maryla nie zawsze zgadzała się z Anią, ona i tak stawiała na swoim i dobrze na tym wchodziła. Mimo tego, że najpierw pakowała się w kłopoty potem wychodziła z nich z obronną ręką. Odniosła sukces jako: pisarka, nauczycielka a co najważniejsze jak dobra, szczera i zaufana przyjaciółka odniosła sukces w miłości (chodzi tu o ślub z Gilbertem).
8 4 8