Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:37:11+01:00
Prostopadłościan ma wymiary 20 cm x 12 dm x 0.5 m. Wyraź objętość tego prostopadłościanu w centymetrach sześciennych oraz w metrach sześciennych

20cm = 20cm
12dm= 120 cm
0,5m= 50cm

V cm=20*120*50=120 000 cm³

20cm = 0,2m
12dm= 1,2m
0,5m= 0,5m

V m=0,2*1,2*0,5= 0,12 m³
153 4 153
wielkie dzieki ;D
dzięki
DZIENA POLECAM GRAJCIE W LOLA
sprzedam konto w cs go z golbalem za 300 euro
Dzięki wielkie naprawde
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T14:39:59+01:00
Dane:20 cm
12 dm =120cm
0.5 m=50cm
V=Pp razy H
Pp=20cm razy120cm=2400cm2
V=2400cm2 razy50cm=120000cm3
a teraz w metrach
Dane:20cm =0.2m
0.5=0.5m
12dm=1.2m
V=Pp razy H
Pp=0.2 razy 0.5=0.1m2
V=0.1m razy 1.2m=0.12m3
51 3 51