Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:42:45+01:00
Nie ustąpi ani na jotę- bez litośnie trzyma się swoich racji
wdowi grosz- ofiara ciężkim kosztem, wielkim wyrzeczeniem
biedny jak łazarz; leżeć ,wyglądać jak łazarz-- biedny, nędzarz, wyszydzany przez ludzi
faryzeusz z niego-hipokryta, obłudnik
przenieść się a łono Abrahama- umrzeć
79 4 79
2010-03-02T14:44:57+01:00
Wdowi grosz– niewielka suma, ofiara dana ze szczerego serca, kosztem wyrzeczeń przez ludzi niezamożnych.
Biedny jak łazarz - człowiek skrajnie nędzny
Przenieść się na łono Abrahama - umrzec ,
Faryzeusz z niego- świętoszek, hipokryta. :)
75 4 75
2010-03-02T14:46:09+01:00
Nie ustąpi ani na jotę - trzyma się swoich racji
wdowi grosz - ubóstwo, bieda
biedny jak łazarz - nędzarz, człowiek bardzo biedny
faryzeusz z niego - człowiek fałszywy, obłudny
przenieść się na łono Abrahama - umrzeć
51 3 51