Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:41:51+01:00
5,2 :10 =0,52
0,7:10=0,07
0,03:10=0,003
52,3:100=0,523
4,5:100=0,045
0,6:100=0,006
207,5:1000=0,2075
25,4:1000=0,0254
6,8:1000=0,0068
2:100=0,02
75:100=0,75
13:1000= 0,013
28 4 28
2010-03-02T14:42:54+01:00
5,2: 10=0,52
0,7:10=0,07
0,03:10=0,003
52,3:100=0,523
4,5:100=0,045
0,6:100=0,006
207,5:1000=0,2075
25,4:1000=0,0254
6,8:1000=0,0068
2:100=0,02
75:100=0,75
13:1000=0,013
18 4 18
2010-03-02T14:50:59+01:00
0,52
0,07
0,003
0,52
0,045
0,006
0,2075
0,0254
0,0068
0,02
0,75
0.013

Prosze o naj;);)
90 4 90