Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-07-17T11:18:50+02:00
Składanie jaj - Ptaki (np.Gołąb)
Składanie ikry- Ryby (np.Łosoś)
Składanie skrzeku - Żaby (np.Ropucha)
Rozmnażanie płciowe - Ssaki (np.Słoń)
Podział- Pierwotniaki (np.protisty)
Fragmentacja - Pierścienice (np.dżdżownica)
Strobilizacja- Polipy (np.meduza)
2010-07-17T11:31:25+02:00
Składanie jaj np.bocian
Składanie ikry- np.śledź
Składanie skrzeku -np. rzekotka drzewna
Rozmnażanie płciowe - np. kot
Podział komórki- np.pantofelek
Pączkowanie- np.stułbia
Fragmentacja - np.dżdżownica