Odpowiedzi

2010-03-02T14:46:40+01:00
A)
0,1x+0,2= -0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5
x=-5

b)
0,25x+0,4= 0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,05
x=-0,2

c)
1-0,2x= -0,3x
-0,2x+0,3x=-1
0,1x=-1
x=-10

d)
0,01x-1= 0,1x-0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
x=-10

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:47:02+01:00
A) 0,1x+0,2= -0,3
0,1x = -0,3 -0,2
0,1x= -0,5|:0,1
x= -5

b) 0,25x+0,4= 0,35
0,25x = 0,35 - 0,4
0,25x= -0,5|:0,25
x= 2

c)1-0,2x= -0,3x
-0,2x + 0,3x = -1
0,1 x = -1|:0,1
x = -10

d) 0,01x-1= 0,1x-0,1
0,01x - 0,1 x = -0,1 + 1
- 0,09 x = 0,9|: (-0,09)
x = -10
2 5 2
2010-03-02T14:49:56+01:00
A) 0,1x+0,2= -0,3
0,1x=-0,3-0,2
0,1x=-0,5 :0,1
x=-5

b) 0,25x+0,4= 0,35
0,25x=0,35-0,4
0,25x=-0,05 :0,25
x=- 0,2

c) 1-0,2x= -0,3x
-0,2x+0,3x=-1
0,1x=-1
x=10

d) 0,01x-1= 0,1x-0,1
0,01x-0,1x=-0,1+1
-0,09x=0,9
x=-10