Wykonaj projekt na temat wybranego stanu Ameryki.
Dawiedz sie i zapisz:
•jak sie nazywa
•gdzie sie znajduje
•jaki jest jego sybmol
•ilu ludzi tam mieszka
•co ciekawego mozna tam zwiedzic
PLIS potrzebne mi to jeszcze dzis :(( prosze za najlepszy projekt daje najlepsza odp ;)) z gory dzieki :** napisac po polsku jak ktos dokladnie nie umie angielskiego ja sobie przetlumacze ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T21:32:11+01:00
Kalifornia. State of California.
Zachodnie wybrzeże Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. (USA ;d) West Coast of United States of Amercia.
Symbolami są: maczek kalifornijski, sekwoja, przepiór kalifornijski. Dewiza stanu: Eureka.
Stan zamieszkuje około 36 milionów ludności. Kalifornia znajduje się na pierwszym miejscu w rankingu najludniejszych stanów ameryki.
W obrębie stanu znajduje się jeden z najstarszych parków narodowych USA – Park Narodowy Yosemite oraz Park Narodowy Doliny Śmierci, Park Narodowy Sekwoi, Park Narodowy Kings Canyon i Park Narodowy Joshua Tree, a także parki stanowe.
6 5 6
2010-03-02T21:35:20+01:00
1.California
2.wschodnie wybrzerze usa
3.http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/01/Flag_of_California.svg/800px-Flag_of_California.svg.png
4.28,6 mln
5.los Angeles - hollywood, park Yellowstone, półpustynie (Mojave, Dolina Śmierci)., jezioro Tahoe, Park Narodowy Yosemitte
4 4 4