Odpowiedzi

2010-03-02T14:50:59+01:00
Mam trzymiesięcznego goldenka. Kupiłam go w hodowli w Osieku (wieś, woj. wielkopolskie). Gdy poszłam znim do weterynarza okazał się zdrów jak ryba, ale nie o to chodzi.
Czy ktoś z was kupował tam swojego psiaka bo chciałabym wiedzieć jaki będzie jak będzie duży. Nie widziałam ojca tylko matkę. Bardzo ładna. Ojciec jest wieś dalej. Interesuje mnie czy jest jasny czy może ciemny itp. no i oczywście czy jesteście z nich zadowoleni.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:51:58+01:00
Mój młodszy kolega nazywa się.... Bardzo go lubię ponieważ jest przyjacielski, miły, szarmancki, pewny siebie, odpowiedzialny, rzetelny, dowcipny i zawsze mogę na nim polegać, wiem że mnie nie zdradzi. Oprócz pozytywnych cech charakteru mogę dołączyć do opisu jego charakterystyczne cechy wyglądu takie jak wysoki wzrost, szczupłą budowę ciała, niebieskie oczy, brązowe włosy i duże dłonie.

;)
6 4 6
2010-03-02T14:52:23+01:00
Mój młodszy kolega ma na imię Kacper. Ma on ciemne włosy i niebieskie oczy. Jest wysoki i szczupły. Posiada jasną cerę i miły,szczęśliwy uśmiech. Ma ładny ukształtowany nos. Jest bardzo miłym i spokojnym chłopcem. Wydaję się być pełny życia.
5 4 5