Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T14:59:44+01:00
Sms powinien być krótki ale treściwy.
Powinny być w nim ujęte wszystkie potrzebne informacje, musi być napisany prostym, zrozumiałym językiem, nie powinien być pisany z wulgaryzmami, nie powinien obrażać odbiorcy, nie może narzucać nikomu czegoś, ani do niczego zmuszać.
2010-03-02T18:06:59+01:00
Sms powinien być krótki ale treściwy.
Powinny być w nim ujęte wszystkie potrzebne informacje, musi być napisany prostym, zrozumiałym językiem, nie powinien być pisany z wulgaryzmami, nie powinien obrażać odbiorcy, nie może narzucać nikomu czegoś, ani do niczego zmuszać.