Odpowiedzi

2010-03-02T14:59:16+01:00
Tak ponieważ chęć sukcesu jest prawie w każdym człowieku
2 2 2
2010-03-02T14:59:29+01:00
Nie zgadzam się z tym pytaniem
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:01:18+01:00
Zgadzam się ponieważ np.gdyby Kowalczyk nie zdobyła żadnego medalu nikt nie zainteresował by się nią .A gdy zdobyła wszyscy nabrali do niej zainteresowania i zaczeli ją szanować nawet w innych krajach.
3 3 3