Odpowiedzi

2010-03-02T15:04:25+01:00
Witamy serdecznie państwa !
Chcieliśmy ogłosić , iż zapraszamy was na uroczyste przyjęcie z osobą towarzyszącą ! To będzie niesamowity bal , sala znajduje się za rynkiem pod nazwą "Młode średniowiecze". Bardzo prosimy o potwierdzenie przyjścia pod nr. 659-821-600 , z góry dziękujemy !
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:07:30+01:00
Zaproszenie

Zapraszamy serdecznie chętne osoby do wzięcia udziału w balu z czasów średniowiecza.Uroczystość odbędzie się dnia 4.03.2010 roku o godzinie 19.00 w pobliskim ośrodku kultury. Od godziny 19.00 do 21.00 przewidziane są tańce oraz zabawy, a od godziny 21.00 do 02.00 przewidywana jest gościna.Wstęp wolny.Zapraszamy

organizatorzy
9 3 9
  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T15:50:23+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam wszystkich na bal karnawałowy, który odbędzie się 14.06.2010 r. o godzinie 19.00-21.00 przy ulicy Akacjowej 25.
3 2 3