Napisz krótki tekst o wybranej dyscyplinie sportu. Zastosuj w nim pięć spośród podanych przysłówków.

Przysłówki są takie:
szybko, daleko, wysoko, niebezpiecznie, dawno, ostatnio, blisko, bardzo, długo, wytrwale, cierpliwie.
To na jutro !!! Proszę o pomoc !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:07:30+01:00
Koszykówka:
Gra dla ludzi o BARDZO dobrej kondycji. Osoby te muszą CIERPLIWIE grać. Gra trwa dosć DŁUGO, ale są przerwy. Zawodnik musi WYSOKO wyskoczyć. Trzeba to zrobić SZYBKO.
2 5 2
2010-03-02T15:09:17+01:00
Wrestling to sport w którym trzeba szybko myśleć. Bardzo często jest niebezpiecznie. Czasem wykonuje się akcje z lin umieszczonych wysoko nad ringiem. Jestem dobry ale daleko mi do profesjonalistów. Żeby być najlepszym trzeba długo i wytrwale pracować.
2 5 2
2010-03-02T15:21:53+01:00
W skokach narciarskich chodzi o to by skakać daleko i lecieć wysoko. Trzeba trenować wytrwale icierpliwie aby być dobrym skoczkiem. Naszym najlepszym skoczkiem jest Adam Małycz, który trenuje już bardzo długo i dlatego jestem jego wielkim fanem/ką.
3 2 3