Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:15:09+01:00
A) 2x-8=10 v -2x+8=10
2x=18 -2x=2
x=9 x=-1

b) -3x+6=24 v 3x-6=24
-3x=18 3x=30
x=-6 x=10

c) 1/2x+3=2 v -1/2x-3=2
x+6=4 -x-6=2
x=-2 x= -8

d) 5-x/10=1 v -5+x/10=1
50-x=10 -50+x=10
x=40 x=60

e)-5x-1=10 v 5x+1=10
-5x=11 5x=11
x= -2całe i 1/5 x=2 całę i 1/5

f) - 5/6x +10= 5 v 5/6x-10=5
-5x+60= 30 5x -60=30
-5x=-30 5x=90
x=6 x=18
2010-03-02T15:17:29+01:00