Odpowiedzi

2010-03-02T15:08:10+01:00
Ja myśle że że jak ktoś c powie coś miłego (np.jesteś ładna ) to się ucieszysz choć byłaś smutna
albo żę jak będzies smutna to ktoś cię pocieszy .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:08:15+01:00
''Dobre słowo leczy smutek'' oznacza iż jeżeli jesteśmy smutni, przygnębieni, a jakaś osoba pociesza nas, mówiąc przy tym dobre, miłe słowa, które leczą nasze rany, oznacza, że smutek przemija.