Odpowiedzi

2010-03-02T15:07:12+01:00
Oznacza to że dobre słowo ( pochwała , żart lub rada ) mogą człowieka zainspirowac , rozśmieszyc lub dodac otuchy ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:08:21+01:00
Moim zdaniem oznacza ona, że dobre słowo sprawia nam radość. Słysząc jakąs pochwałę czujemy się lepiej, wraca nam humor i pogoda ducha. Komplementowani mamy większą mobilizację do pracy oraz powód dobrego nastroju.
2 3 2
2010-03-02T15:13:11+01:00
Jakiegoś słowo które powodujesz że przestajesz się smucić ;)