Odpowiedzi

2010-03-02T15:10:27+01:00
Moim zdaniem w wybieraniu szkoły powinno kierować się swoimi marzeniami i zainteresowaniami. Jeśli chce być np. plastykiem lub fotografem powinno się iść na akademia sztuk pięknych a nie np. na psychologie, bo tak chcą moi rodzice . Ważne jest także miejsce jakie szkoła zajmuje np. na tle miasta. Jeśli masz talent i jesteś pewna/ny że Ci na tym zależy idz do szkoły która w 100% pomoże Ci rozwinąć skrzydła i w przyszłości znaleźć dobrą pracę w wymarzonym zawodzie . :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:14:40+01:00
Podczas wyboru dalszej szkoły powinniśmy zwrócić uwagę na nasze zainteresowania bądź hobby.Od tego właśnie będzie zależało to, jaką w przyszłości będziemy chcieli podjąć pracę.Jeśli interesuje nas przyroda to powinniśmy wybrać się do szkoły gdzie jest mozliwość przystąpienia do klasy z profilem biologicznym,a jeśli interesujemy się np.wosem i j.polskim to warto pójść do szkoły gdzie jest profil dziennikarski.Podczas wyboru szkoły kierujmy się własnymi zainteresowaniami, które umożliwią nam w dalszym życiu udaną karierę zawodową.
2 5 2
2010-03-02T15:19:22+01:00
-Twoje zainteresowania
-Punkty z egzaminu mat/gimnaz.
-Praca w przyszłości
-Zdolności, umiejętności
-Możliwości finansowe (w przypadku szkoły prywatnej, państwowej też, ale w niektórych przypadkach)
To tak w punktach :) Musisz skonstruować z tego notatkę teraz...
1 4 1