Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:19:58+01:00
W niedzielę i inne nakazane dni świąteczne wierni są zobowiązani uczestniczyć we Mszy św. i powstrzymać się od prac służebnych.

To przykazanie polega na tym że zawsze trzeba być na mszy św. i gdy jest niedziela i trzeba iść do kościoła powstrzymać się od prac które możemy zrobić później i które są nie konieczne.
1 5 1
2010-03-02T15:20:57+01:00
Czcij ojca i matkę swoją :
To przykazanie polega na tym, że w każdej nie zależnie jak strasznej sytuacji trzeba mieć szacunek do swoich rodziców. Np. Jeśli pokłócisz się z mamą lub tatą nie powinieneś ich wyzywać, bić, kląć na nich itp. Zawsze trzeba szanować swoich rodziców !
2 1 2