Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-02T15:22:19+01:00
Przypowieść o siewcy
przypowieść o dobrym samarytaninie
przypowiesć o synu marnotrawnym
przypowieść o nieurodzajnym drzewie figowym
2010-03-02T16:50:45+01:00
Przypowieść o siewcy
przypowiesć o synu marnotrawnym
przypowieść o dobrym samarytaninie
przypowieść o nieurodzajnym drzewie figowym

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T18:10:00+01:00
Przypowieść o siewcy
przypowiesć o synu marnotrawnym
przypowieść o dobrym samarytaninie
przypowieść o nieurodzajnym drzewie figowym

pozdr.;] .