Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:40:41+02:00
1:200
7 cm = 200cm*7=1400cm=14m
1 mm = 0,1cm*200cm=20cm=0,2m
9 mm = 0,9cm*200cm=180cm=1,8m
4,3 cm = 4,3cm*200cm=860cm=8,6m
2009-10-19T19:54:05+02:00
1:200
1:2000000km 1km=1000m
1cm-20km (skreślamy 5 zer)
7 cm-x
x=7cm*20km/1cm(cm się skracają)
x=140km
x=140 000m

1:200
1:2000000km.
1cm-20km
4,3cm-x
43cm-x
1cm-200km (mnożymy raz 10 )
x=43*200/1cm (cm skracamy)
x=8600km
8600km=8600000m