34. Uszereguj we wlasciwej kolejnosci etapy powstania owocu.
...... zakazej przeksztalca sie w nasienie.
...... ziarna pylku dostaja sie na znamie splupka-zapylenie.
...... lagiewka przenosi komorki plemionkowe do wnetrza zalazka.
...... zalaznia rozrasta sie i przeksztalca w owoc.
...... polaczenie komorki plemnikowej z jajowa- zaplodnienie.
...... ziarno pylku kielkuje w lagiewke pylowa.


To jest bardzo wazne. Prosze szybko odpowiedziec . Dziekuje

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:20:16+01:00
..5. zakazej przeksztalca sie w nasienie.
..2.. ziarna pylku dostaja sie na znamie splupka-zapylenie.
..4.. lagiewka przenosi komorki plemionkowe do wnetrza zalazka.
..6.. zalaznia rozrasta sie i przeksztalca w owoc.
...3. polaczenie komorki plemnikowej z jajowa- zaplodnienie.
..1.. ziarno pylku kielkuje w lagiewke pylowa.
20 4 20
2010-03-02T17:33:54+01:00
1-ziarno pylku kielkuje w lagiewke pylowa.
2-ziarna pylku dostaja sie na znamie splupka-zapylenie.
3-polaczenie komorki plemnikowej z jajowa- zaplodnienie.
4-lagiewka przenosi komorki plemionkowe do wnetrza zalazka.
5-zakazej przeksztalca sie w nasienie.
6- zalaznia rozrasta sie i przeksztalca w owoc.
17 4 17