Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:20:03+01:00
To zależy głównie od Cb .
Ale przykładowo może być tak :
Rodzina
Zdrowie
Szczęście
Nauka
Pieniądze
2010-03-02T15:20:44+01:00
1. rodzina
2. zwierzak (np. pies)
3. przyjaciele/bliscy
2010-03-02T15:20:49+01:00
Ja pier. ;p To jest taaakie łatwe! Podajesz te rzeczy w życiu które mają dla ciebie znaczenie, od najmniej ważnej do najważniejszej. Czy to jakiś problem?
Np.:
pieniądze potem religia potem miłość i na końcu na przykład rodzina

Sam musisz wymyślić te rzeczy które się dla ciebie liczą. Nie mogę pisać w twoim imieniu.