Dzięcioł to najszybciej poruszające głową zwierzę. Wykonuje 20 uderzeń w ciągu 1 sekundy.

Oblicz ile uderzeń wykonuje dzięcioł w ciągu:
a) 10 sekund
b)1 minuty
c) 0,2minuty.


Proszę o obliczenia i wyniki. HELP!

DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM!! :) :**

3

Odpowiedzi

2010-03-02T15:21:23+01:00
A 20x10=200
b 20x60=1200
c 20x12=240
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:23:09+01:00
A) 10x20=200 uderzeń
b) minuta= 60 sek. 6ox20=1200 uderzeń
c) 0,2 =1/5 60sek:5=12 sekund 12x20=240 uderzeń
1 1 1
2010-03-02T15:23:12+01:00
A) 20x10=200
b) 20x60=1200
c) 12x20=240

1min = 60 sek
0,2 min = 12 sek