Odpowiedzi

2010-03-02T15:23:20+01:00
Ek=½mv²
Ek=½*200g*10m/s²
Ek=100g *100m/s
Ek=10000 J (dzuli)
Ek=10 kJ (kilodzuli)
2010-03-02T15:25:33+01:00
Dane
Ek=?
m=200 g =0,2 kg
V= 10 m\s

Ek=m*V²\2
ek= 0,2 *10²\2
ek =20/2
ek=10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:25:41+01:00
Ek o masie 200 g i stałej prędkości 10m/s

Dane:
m = 200 g = 0,2 kg
v = 10m/s

Szukane :
Ek = ?

Ek= 1/2 m * v²
Ek = 1/2 * 0,2 kg * 10m/s²
Ek = 10 J

Odp; enrgia kinetyczna wynosi 10 J.