Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:26:38+01:00
44+16+36= 96 kg

96 kg - 100%
44 kg - x
x=45,8%

96 - 100%
16 kg - x
x=16,6%

36 kg - 37,54%

dziecko 44kg 5 × 0,458 = 2,29 kg odżywki
dziecko 16kg 5 × 0,166 = 0,83 kg odżywki
dziecko 36kg 5 × 0,375 = 1,88 kg odżywki
2010-03-02T15:36:08+01:00
Ewa-44kg
dorota- 16kg
grzesiek- 36 kg

44kg+16kg+36kg= 96 kg

96 kg - 100%
44 kg - x

x=4400/96
x=45,8 %

96 - 100%
16 kg - x
x=1600/96
x=16,6%

96 - 100%
36 kg - x
x=3600/96
x=37,5 %


44kg 5 * 0,458 = 2,29 kg odżywki - Ewa
16kg 5 * 0,166 = 0,83 kg odżywki - Dorota
36kg 5 * 0,375 = 1,88 kg odżywki - Grzesiek