Odpowiedzi

2010-03-02T15:23:01+01:00
Wydaję mi się, że do najważniejszych należą:

- Narkotyki
- Ataki Terrorystów
- Wojny
- Zanieczyszczenia
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:23:29+01:00
W dzisiejszym świecie czeka na człowieka wiele zagrożeń, a ich liczba wciąż bezustannie się powiększa. Moim zdaniem do najpoważniejszych należą:
· Wojny i konflikty
· Ataki terrorystyczne
· Kataklizmy
· Telewizja
· Uzależnienia
· Zanieczyszczenie środowiska
· Globalny problem żywnościowy
· Zagrożenia rodzinne
26 1 26
2010-03-02T15:24:10+01:00
Ludzie np. mogą zabić dla pieniędzy i z głupoty
zwierzęta np. nie świadomie tedo co robią
natura np. burze ,ulewy, tornada,cunami,huragany trzęsienia ziemi
4 3 4