Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:27:50+01:00
Ty damo moja. jestes dla mnie jak kwiat którego będę strzegł jak oka w głowie. wielbić cie będę przez całe me życie. jesteś dal mnie opraciem bo wiem ze po wojnie będe mógł wrócić do ciebie i dotknac twego lica .tylko kochana oddaj mi swą dłoń.

ja sama to wymyśliłąm chyba dobrze ejst
4 4 4
2010-03-02T15:27:58+01:00
Moja kochana ,od tego toż momentu przysięgam bronić cię choćby za cenę własnego życia. Ofiaruje Ci swą miłość i zaklinam się na Boga ,że Cię nie opuszczę aż do mej śmierci.
Tak mi dopomóż Bóg.
1 5 1