(ułamki)
1 + 1/2
2/3 + 2i3/4
9i2/3 + 1i5/8
3i1/2 + 5/9

3i2/3-1i3/4
5i1/2-4i4/5
1i1/4-11/15
1i5/9-3/4

1/2+3/5-11/20
3i2/5-1i14/15+2i1/3
8i5/6-64/5+13/30
1i1/3+2i4/5-5/6

14-(3i1/2 + 5i3/4)
(12i1/3-3i4/5)-5
(13i2/3+5)-10i5/6
7i1/6-(6i1/8-4i7/24

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:51:43+02:00
1 + 1/2=1 i 1/2
2/3 + 2i3/4=2 i 9/12 + 8/12 = 2 + 17/12 = 3 i 5/12
9i2/3 + 1i5/8= 9 i 16/24 + 1 i 15/24 = 10 + 31/24 = 11 i 7/24
3i1/2 + 5/9 = 3 i 9/18 +10/18 = 4 i 1/18

3i2/3-1i3/4= 3 i 4/12 - 1 i 9/12 = 1 i 5/12
5i1/2-4i4/5= 5 i 5/10 - 4 i 8/10 = 7/10
1i1/4-11/15= 1 i 15/60- 33/60 = 75/60 - 33/60 = 42/60= 7/10
1i5/9-3/4=1 i 20/36 - 27/36 = 29/36

1/2+3/5-11/20= 10/20 + 12/20 - 11/20= 11/20
3i2/5-1i14/15+2i1/3= 3 i 6/15 - 1 i 14/15 + 5/15 =
3 i 11/15 - 1 i 14/15 = 1 i 12/15
8i5/6 -64/5 +13/30= 8 i 25/30 - 12 i 24/30 + 13/30 =
9 i 8/30 - 12 i 24/30 = -3 i 16/30 = -3 i 8/15
1i1/3+2i4/5 - 5/6 = 1 i 10/30 + 2 i 24/30 - 25/30 =
4 i 4/30 -25/30= 3i 9/30 = 3 i 3/10

1 1 1
2009-10-19T20:10:05+02:00
1+1/2=1i1/2



(13i2/3+5)-10i5/6
7i1/6-(6i1/8-4i7/24
2/3+2i3/4=3i5/12
9i2/3+1i5/8=12i1/2
3i1/2+5/9=4i1/18 (przepraszam starałam sie rozwiazac to zadanie wzorowo ale cos mi sie pogmatwało)

3i2/3-1i3/4=1i11/12
5i1/2-4i4/5=
1i1/4-11/15=
1i5/9-3/4=

1/2+3/5-11/20=
3i2/5-1i14/15+2i1/3=
8i5/6-64/5+13/30=
1i1/3+2i4/5-5/6=
1 5 1