Odpowiedzi

2010-03-02T15:29:09+01:00
3x+1 dla x=-1
3*(-1)+1=-3+1=-2

5-2y dla y=1
5-2*1=5-2=3

a(2a+1) dla a =1
1(2*1+1)=2+1=3

s² -1 dla s = -3
-3²-1=9-1=-8

2 (x-y) dla x= -3 , y = 4
2(-3-4)=-6-8=-14

a+1 - 4b dla a = -6 , b = ¾
-6+1-4*¾=-5-3=-8
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:30:01+01:00
3x+1 dla x=-1
-3+1=-2

5-2y dla y=1
5-2=3

a(2a+1) dla a =1
1(2+1)=3

s² -1 dla s = -3
9 - 1=8

2 (x-y) dla x= -3 , y = 4
2(-3-4)=-6-8=-14

a+1 - 4b dla a = -6 , b = ¾
-6+1 - 3 = -8

PZDR