Odpowiedzi

2009-10-19T19:43:31+02:00
Boże dziękuje Ci za dobry dzień
Proszę Cię o dobrą noc, dla mnie i dla mojej rodziny.
Strzeż mnie od wszystkiego co złe i prowadź swą owieczkę po krętych ścieżkach życia. Boś Ty jest Dobrym Pasterzem na wieki wieków. AMEN
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:43:50+02:00
Panie Boże Wszechmogący pobłogosław mi w tym nowym dniu. Dopomóż mi w nauce i w szkole. Zaopiekuj się moją rodziną oraz przyjaciółmi. Pamiętaj Boże o głodujących i cierpiących z powodu braku wody. Proszę Cię o pomoc dla starszych, schorowanych ludzi, którzy nie mają rodzin lub im rodziny nie pomagają. Amen.
4 4 4
2009-10-19T20:10:15+02:00
Bożę proszę Cię aby ten dzień mógł bym zaliczyć do udanych aby wszelkie zło omijało mnie i moich bliskich. Dziękuje Ci Jezu że jesteś przy mnie zawsze gdy Cię tylko potrzebuje.
2 2 2