Odpowiedzi

2010-03-02T15:29:43+01:00
Masz pełno zwariowanych wynalazków tu (korzystaj ile wlezie):
http://fineasz-i-ferb.345.pl/viewpage.php?page_id=3
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:37:51+01:00
Mój wynalazek to wiadro na kołach. Jest on bardzo przydatny gdyż dzięki niemu zaoszczędzimy wiele sił. Koła przyczepione zostały do spodu wiadra, są one gumowe i duże więc nie przeszkadza im błoto i inne przeszkody. Do rączki wiadra przymocowany jest drążek z gałką, dzięki któremu łatwiej będzie nam je pchać.
Moim zdaniem jest to bardzo przydatny wynalazek, który bez wahania można za promować i sprzedawać na pewno nabyłby wielu klientów.
1 5 1
2010-03-02T19:17:38+01:00
Podajnik wody.kilka wiaderek zawieszonych na sznurku na obrotowym kole o średnicy ok.2m podaje wode z punkty A do punktu B.ten wynalazek ma umożliwić transportowanie dużych ilości cieczy