Odpowiedzi

2009-10-19T19:43:47+02:00

np. Twoja ręka są tam miliony bakterii :D prawda ale są to dobre bakterie które chronią Cie przed wieloma przeciwienstwami :D


pozyteczne
Bakterie kwasu mlekowego
Bakterie coli

szkodliwe
nanobakterie
Chlamydie
Mykoplazmy

6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:53:37+02:00
1.Bakterie są to organizmy cudzożywne.Pochodzą od mitochondrii i chloroplastrów komórek.Odżywiają się martwą materią organiczną bądź pasożytują w ciele lub na ciele organizmów żywych.Żyją praktycznie wszędzie.
2.Bakterie pożyteczne dla człowieka:bakterie kwasu mlekowego,probiotyki wykorzystywane w artykułach spożywczych,bakterie wykorzystywane w medycynie.
Bakterie szkodliwe dla człowieka:powodujące trąd,gruźlicę,anginę,kiłę,rzeżączkę,boreliozę
5 3 5