Odpowiedzi

2010-03-02T15:30:30+01:00
Najlepiej przebież się za Dodę, ponieważ jest po bardzo popularna piosenkarka, a poza tym dużo osób ją lubi ;)
Jeśli chodzi o aktorkę to bardzo popularna jest Małgorzata Kożuchowska...I możesz się za nie przebrać
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:31:01+01:00
Jakby to byla piosenkarka to lady gaga albo doda.
A aktorka to hmm ... Edyta Herbuś albo Joanna Liszowska albo Joanna Jabłczyńska . (;
2010-03-02T15:33:58+01:00
Hannah montana - wystarczy peruka
Lady gaga - Możesz paruke - jak chcesz , Ubierz jakiś pokręcony strój bo lady gaga z tego słynie