Mam nietypową sprawę głównie do dziewczyn
zbliża się bal gimnazjalny i chciałabym upiąć włosy w kok jednak nie wiem jaki i musi być łatwy bo będzie własnej roboty.
pomożecie mi ? najlepiej linki na pv. albo opisy.
z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2010-03-02T15:35:26+01:00
Http://www.fryzury.brat.pl/koki_upiecia.php

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:45:33+01:00
Możesz zostawić kilka pasm włosów z przodu, a reszte zwiń w kok. Te pasma z tyłu polokuj lokówką i wyslądasz ślicznie;)

Możesz też zrobić coś takiego: http://www.ashleytisdale.org/photos/displayimage.php?album=1017&pos=7
Włosy spiąć na bok i zrobić takiego rozlecianego warkocza. Z przodu reszte włosów polokować.

Albo tak : http://www.ashleytisdale.org/photos/displayimage.php?album=654&pos=10

http://vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=985&pos=21
http://vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=985&pos=62

http://vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=22&pos=1

http://vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=836&pos=0
http://vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=836&pos=46

http://vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=779&pos=2

http://vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=114&pos=2

http://vanessa-hudgens.org/photos/displayimage.php?album=950&pos=3
Zrób z tyłu kucyk i reste włosów polokuj i po przypinaj je z tyłu głowy, z przodu spuść pasma polokowanych włosów.

http://mileyimages.com/displayimage.php?album=569&pos=3

http://mileyimages.com/displayimage.php?album=119&pos=9

http://mileyimages.com/displayimage.php?album=131&pos=46
http://mileyimages.com/displayimage.php?album=131&pos=82

Jak co to pisz do mnie! :)
2010-03-02T21:30:26+01:00
Proponuję złapać trochę włosów i dookoła tego spleść inne włosy lub zrobić warkocze i przepleść warkoczykami do okoła tych włosów. do tego można posypać borkatem i zrobić wystopniowaną grzywkę .