Odpowiedzi

2010-03-02T15:41:59+01:00
Nowy rok - 01.01
Prima aprilis- 01.04
Święto Konstytucji - 01.03
Święto pracy - 03.03
dzień dziecka - 01.06
rocznica wybuchu 2 wojny światowej - 01.09
andrzejki - 30.10
święto wszystkich świętych- 01.11
Zaduszki - 02.11
święto niepodległości- 11.11
mikołajki- 06.12
wigilia- 24.12
boże narodzenie - 25.12
święto św. Jana - 26.12
święto św. szczepana - 27.12
sylwester - 31.12
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:49:35+01:00
Boże Narodzenie - 24 grudzień
Wielkanoc - data się zmienia
Boże Ciało - 11 czerwiec
Walentynki - 14 luty
Dzień Wszystkich Świętych - 1 listopas
Dzień Niepodległości - 11 listopad
Święto Pracy - 1 maj
Św. Szczepana - 26 grudzień
Uroczystość NMP Królowej Polski - 3 maja
Dzień Babci - 21 styczeń
Dzień Dziadka - 22 styczeń
Tłusty Czwartek - 11 luty
Dzień Mamy - 26 maja
Dzień Taty - 23 czerwiec
Prima Aprylis - 1 kwiecień
Mikołajki - 6 grudzień
Uchwalenie Konstytucji - 3 maja
Niedziela Palmowa - 5 kwiecień
Popielec - 25 luty
Andrzejki - 30 listopad
ZADUSZKI - 02 listopad
trzech króli - 6 styczeń
dzień dziecka - 1 czerwiec
dzień chłopaka - 30 wrzesień
dzień kobiet - 8 marzec
Śmigus Dyngus - 3 kwiecień
1 5 1