Odpowiedzi

2009-10-19T19:42:18+02:00
W rozmnażaniu bezpłciowym nie są wytwarzane DNA , a więc nie są przekazywanie genotypy. Organizmy rozmnażające się bezpłciowo o genotypach mało podatnych na mutacje są gorzej przystosowane do zmieniających się warunków środowiska.

Np. jesli szybko zmieni się temperatura otoczenia, młode komórki umrą.
77 1 77
2009-10-19T19:43:28+02:00
Organizmy rozmnażające się bezpłciowo potrzebują odpowiedniej temperatury i miejsca, aby złożyć swoje jaja i aby te jaja mogły się rozwijać. Natomiast organizmy rozmnażające się płciowo mogą urodzić i wychowywać potomstwo wszędzie.
41 2 41
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:45:47+02:00
Oraganizmy rozmnażające się płuciowo mają większe szanse ponieważ mają cechy od dwóch organizmów płci przeciwnej i jeden może mieć lepsze a drugie gorsze przystosowanie do radzenia sobie w środowisku a bezpluciowe mają mniejsze ponieważ mają cechy tylko z jednego organizmu żywgo.
178 1 178