Odpowiedzi

2009-10-19T19:51:19+02:00
A) 1 i 2/1
b) 3 i 5/2
c)104/28
d)
e)
f)
g)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T20:10:43+02:00
7/9 + 1i1/8+1i2/9+7/8=2+2=4

5/8+8/9+1i7/8+2i1/9=3+2,5=5,5

1/2+8/7+2/4+6/7=2+1=3

2i1/4+4i4/5+7i1/6 = 9/4+24/5+43/6 = 135/60+288/60+430/60 = 853/60 = 14 i 13/60

4i2/5+3i3/10+6i1/2 = 22/5+33/10+13/2 = 44/10+33/10+65/10 = 142/10 = 14,2

5i3/4+4i1/2+2i3/8 = 23/4+9/2+19/8 = 46/8+36/8+19/8 = 101/8 = 12 i 5/8=10,625

4i1/6+1i2/3+4i1/2 = 25/6+5/3+9/2 = 25/6+10/6+27/6 = 62/6 = 10 i 2/6=10 i 1/3

5i2/9+2i1/2+1i1/6 = 47/9+5/2+7/6 = 94/18+45/18+21/18 = 160/18 = 8 i 16/18 = 8 i 8/9

7/2+3i1/3+10/3 = 7/2+10/3+10/3 = 21/6+40/6 = 61/6 = 10 i 1/6

6i2/5+10i1/4+19/10 = 32/5+41/4+19/10 = 128/20+205/20+38/20 = 371/20 = 18 i 11/20=18,55

2i5/8+1i7/10+5i3/4 = 21/8+17/10+23/4 = 105/40+68/40+230/40 = 402/40 = 10 i 2/40 = 10 i 1/20=10,05
2009-10-19T20:14:26+02:00
A)7/9 + 1i1/8+1i2/9+7/8=18/9+16/8=144/72+144/72=288/74=4
b)5/8+8/9+1i7/8+2i1/9= 5 i 1/2
c)1/2+8/7+2/4+6/7=3
d)2i1/4+4i4/5+7i1/6=14 i 13/60
e)4i2/5+3i3/10+6i1/2=14 i 1/5
f)5i3/4+4i1/2+2i3/8=12 i 5/8
g)4i1/6+1i2/3+4i1/2=8 i 5/6
h)5i2/9+2i1/2+1i1/6=8 i 8/9
i)7/2+3i1/3+10/3=10 i 1/6
j)6i2/5+10i1/4+19/10=18 i 11/20
k)2i5/8+1i7/10+5i3/4 =10 i 3/40