Napisz co czujesz po przeczytaniu wiersza !!! pomóżcie plis na dziś !!!!!!!!!!!! ;D

Moje pierwsze spotkanie z Tobą
było takie proste i szczere.
Zamyślony w sobie, nad sobą
Ty zwinięty boleśnie na drzewie.

Już skrzywiony ze starości,
Coraz bardziej się pochylasz
Wołasz przeszłością do przyszłości
Ucząc ludzi miłości

Obejmuję dziś ufnie ten krzyż
I wpatruję się w Tego co na nim
On mnie uczy , jak mam żyć
On drogowskazem gdzie mam iść

Przydrożny stary krzyżu
ileż tajemnic w sobie kryjesz
ileż tu skruchy, łez widziałeś
ileż tu ludzkich serc zmieniłeś.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:44:53+01:00
Po przeczytaniu tego wiersza wiem , że gdy ja byłam pełna radości Bóg umierał za moje grzechy. Czuje ulgę, ponieważ teraz jestem pewna , że on nade mną czuwa. Pan Bóg pomaga mi i wskazuje dobrą drogę.

;)** Liczę na maaxa ;) *****
1 5 1
2010-03-02T15:46:09+01:00
Ja po przeczytaniu tego wiersza odczuwam refleksje, radość, z tego że wiem, że mam oparcie w tym krzyżu. Miłość do Boga, poszanowanie do bliźniego. Zadume
1 5 1