Odpowiedzi

2010-03-02T15:46:12+01:00
Raz kanapka z dżemem spadła
Wielka plama i zagadka
czego najwięcej spadło tu?
okruszków, drogi mój.
za okruszki pełne brzuszki jedzą dzieci i staruszki

xD.
17 4 17
2010-03-02T15:47:53+01:00
Okrutne szpony rwą marzeń czas
i rozdzielają kolejno nas.
Choć się bronimy i zapieramy,
to mocy zła rady nie damy.
Otacza nas złości potęga,
giniemy wówczas w niebezpiecznych kręgach.


Wiersz mój autorski. Normalnie jest dłuższy, ale prosiłaś/eś o 5-6 linijek, więc skróciłam :)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:48:42+01:00
Więc tak, niedawno miałam prace domową o okruchu. pan kazał wyciąć z gazety pojedyncze słowa, i złączyć w całość. Oczywiście losowo :)
to jest to co mi wyszło :)

Wyjazd na wniosek dachu
przegrane życia pieniądze
krzyk lekarza duchów
marzenia o kapłańskim dworze :)
__
wiem ze moze wydawać sie głupie ale ja tak miałam i pan powiedział ze to jest idealny przykład ponieważ jest on napisany według przepisu który mielismy w książce :)
pozdrawiam
6 3 6