Odpowiedzi

2009-10-19T19:48:06+02:00
Dyfuzja to samorzutne miesznie się cieczy,gazów,
np:
Używanie dezodorantu zapach miesza sie z powietrzem
Mieszanie soku z woda
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-19T19:48:24+02:00
Dyfuzja jest bardzo powszechnym zjawiskiem. Dlatego często możemy je obserwować w codziennym życiu. Przykładem może być
-pryskanie dezodorantem, (cząsteczki aerozolu mieszają się z powietrzem) i po chwili w całym pomieszczeniu zapach jest wyczuwalny.
-mieszanie wody z solą
-mieszanie atramentu z wodą
22 4 22
2009-10-19T20:03:35+02:00
Jest to samorzutne mieszanie się substancji.
np.psikanie się dezodorantem
np.mieszanie herbaty z cukrem.
7 3 7