Odpowiedzi

2010-03-02T15:48:12+01:00
Http://romantyzm.fm.interia.pl/html/3/chopin-biografia.html

http://cytaty.eu/biografia/fryderykchopin.html

http://www.chopin.info.pl/show.php?DOC=biografia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-02T15:48:49+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/43625-44-biografia_fryderyka_chopina
http://pl.wikipedia.org/wiki/Fryderyk_Chopin
http://www.chopin.info.pl/show.php?DOC=biografia
http://www.powiat.konin.pl/pl/artykul/1675.html
http://cytaty.eu/biografia/fryderykchopin.html
2010-03-02T15:53:46+01:00
Http://www.chopin.info.pl/show.php?DOC=biografia
http://www.powiat.konin.pl/pl/artykul/1675.html