Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T11:42:52+01:00
Czesi :
negatywne opinie : tchórzliwość , niechęć do Polaków , nacjonalizm , brak tolerancji .
pozytywne opinie : Czech - uprzemysłowiony region w Europie , są bardzo przyjacielscy i otwarci w stosunku do nas.
Rosjanie:
negatywne opinie: nie mają umiaru , niestali w uczuciach i zachowaniach .
pozytywne opinie : lubią Polaków , mają poczucie humoru .
Amerykanie:
negatywne cechy : otyłość , kochają wygodę .
pozytywne cechy : są bardzo energiczni , chętnie podejmują ryzyko .
Niemcy :
negatywne opinie: agresywni , opryskliwi.
pozytywne cechy : to dokładny naród , lubią gotować.
Żydzi :
negatywne cechy: są skąpi , to źli rasiści .
pozytywne cechy : mają umiejętność współdziałania w wysoce zorganizowanych , spójnych i społecznych grupach , są etnocentryczni .
2010-03-05T16:22:13+01:00
Żydzi :
negatywne : są skąpi , to źli rasiści .
pozytywne : mają umiejętność współdziałania w wysoce zorganizowanych , spójnych i społecznych grupach , są etnocentryczni .
Czesi :
negatywne : niechęć do Polaków ,brak tolerancji
pozytywne: są bardzo przyjacielscy i otwarci w stosunku do nas.
Rosjanie:
negatywne : nie mają umiaru , niestali w uczuciach nie mają umiaru ,
pozytywne :, mają poczucie humoru . lubią Polaków
Amerykanie:
negatywne : otyłość , wygodni
pozytywne : są bardzo energiczni , chętnie podejmują ryzyko .
Niemcy :
negatywne : dokładny naród , lubią gotować.